Sticker EDET

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

ΛΙΣΤΑ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΩΝ

ListaXS2

ΚΕΦΙΑΠ

kefiap2

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΜΗΤΡΩΟΥ ΑΣΘΕΝΗ

Search REC

ΜΗΤΡΩΟ ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΜΕΝΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

Mitroologo1

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ

Anasfalistoi XS2

ΥΓΕΙΑ - ΠΡΟΛΗΨΗ - ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ

Η διαδικτυακή πύλη «Η Ευρώπη σου» παρέχει στους πολίτες και στις επιχειρήσεις πρακτικές πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματά τους και τις προσφερόμενες ευκαιρίες στο εσωτερικό της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Παρουσιάζονται κυρίως πραγματικές καταστάσεις διασυνοριακού χαρακτήρα, όπως π.χ. Ευρωπαίοι πολίτες που επιθυμούν να εργαστούν, να σπουδάσουν ή να αναζητήσουν ιατρική περίθαλψη σε άλλη χώρα της Ένωσης.

dark blue el-s

 

Υλικό από την ιστοσελίδα του Σωματείου «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος» το οποίο ασχολείται με την άμεση και σωστή αντιμετώπιση των παιδικών ατυχημάτων.

pedtraumalogo

foodpyramid1

Βρείτε μας στον χάρτη

Xartis



ΘΕΜΑ: Ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης Ραντεβού στα Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου

Το Νοσοκομείο ενημερώνει τους πολίτες της ευρύτερης περιοχής που εξυπηρετεί ότι το Ηλεκτρονικό Σύστημα Διαχείρισης Ραντεβού στα Εξωτερικά και Απογευματινά Ιατρεία του Νοσοκομείου E@IATREIA, του οποίου η λειτουργία ξεκίνησε στις 27 Μαρτίου, έτυχε για τον πρώτο μήνα λειτουργίας του πολύ μεγάλης αποδοχής από τους πολίτες. Η ταυτόχρονη λειτουργία του με τη φωνητική πύλη IASIS-1535 λειτούργησε άριστα ως προς την προσαρμογή του κοινού και την ομαλή ανάπτυξη της Ηλεκτρονικής Εφαρμογής E@IATREIA. Πιο συγκεκριμένα:

  1. Στο χρονικό αυτό διάστημα του ενός μήνα κλείστηκαν περισσότερα από 1665 ραντεβού με μια ομαλή χρονική πυκνότητα με μέσο όρο μηνός 53 ραντεβού ανά ημέρα.
  2. Η δυνατότητα ενημέρωσης μέσω μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο, τόσο κατά το κλείσιμο ενός ραντεβού όσο και κατά τη μεταφορά του ή την υπενθύμισή του αποδείχθηκε πολύ χρήσιμη και άμεση. Περισσότερα από 1300 sms έχουν αποσταλεί για κλείσιμο ραντεβού, 711 για υπενθύμιση ραντεβού ενώ 30 αφορούσαν τη μεταφορά ραντεβού από τη λίστα αναμονής στη θέση ακυρωθέντος.
  3. Από τις απαντήσεις στο σχετικό ερωτηματολόγιο που βρίσκεται ανηρτημένο στην εφαρμογή E@IATREIA στην 5-βάθμια κλίμακα ικανοποίησης το 84,6% αυτών που έκαναν χρήση της εφαρμογής τη βαθμολόγησε με 4 ή 5 (πολύ καλή έως άριστη).
  4. Η προσέλευση των πολιτών στο χώρο του Νοσοκομείου παρατηρήθηκε να είναι πολύ ομαλή ανάλογα με την ώρα του ραντεβού. Αυτό λειτούργησε θετικά ως προς την εξυπηρέτησή τους από το προσωπικό στη Γραμματεία Εξωτερικών Ιατρείων.

Η λειτουργία της εφαρμογής E@IATREIA θα συνεχιστεί και για τον επόμενο μήνα (Μάιο) παράλληλα με τη λειτουργία της φωνητικής πύλης IASIS-1535 και θα ανοίξουν 30 Απριλίου 2015, μετά τις 08:00.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους οι πολίτες μπορούν να κλείνουν τα ραντεβού τους είτε μέσω της φωνητικής πύλης, είτε από την εφαρμογή E@IATREIA όλες τις ώρες της ημέρας και όλες της ημέρες της εβδομάδας. Για τους πολίτες που δεν έχουν πρόσβαση σε ευρυζωνικές υπηρεσίες, το Νοσοκομείο:

  1. ενθαρρύνει τους επαγγελματίες υγείας να κάνουν χρήση της εφαρμογής E@IATREIA εκδίδοντας για αυτούς μόνιμους κωδικούς πρόσβασης, βοηθώντας τους πολίτες να επισκεφθούν το Νοσοκομείο. Το μήνα Απρίλιο, 178 ραντεβού κλείστηκαν από επαγγελματίες υγείας
  2. τοποθετεί στους χώρους των Εξωτερικών Ιατρείων ένα stand με οθόνη αφής (touch screen) ώστε να μπορούν οι πολίτες να κλείνουν και από εκεί το ραντεβού τους. Η προσαρμογή της εφαρμογής έγινε από το Νοσοκομείο και η τοποθέτηση θα γίνει άμεσα

Οι παρατηρήσεις που γίνονται σχετικά με την εφαρμογή E@IATREIA αναλύονται πάντα πολύ προσεκτικά και όσες εναρμονίζονται με το πνεύμα της λειτουργίας της εφαρμογής μπαίνουν σε προτεραιότητα για υλοποίηση. Στόχος του Νοσοκομείου είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και για αυτό δε θα σταματήσουμε να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες που παρέχουμε. Έτσι για το επόμενο χρονικό διάστημα

  1. θα ολοκληρωθεί η προσαρμογή της εφαρμογής E@IATREIA για κινητές συσκευές (smartphones και tablets)
  2. θα επεκταθεί η εφαρμογή E@IATREIA και στους Νοσοκομειακούς γιατρούς ώστε να κλείνουν οι ίδιοι τα ραντεβού για επανεξετάσεις, αλλαγές κλπ
  3. το Νοσοκομείο θα κάνει εξοικονόμηση περισσότερων των 70.000€ το χρόνο από την αποκλειστική λειτουργία της εφαρμογής E@IATREIA

Κλείνοντας, εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας σε όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και του Ηλεκτρονικού Τύπου που μεγάλο μέρος στην επιτυχία αυτής της καινοτομίας οφείλεται στον τρόπο προβολής και ανάδειξης του θέματος εκ μέρους των εκπροσώπων των εργαζομένων στην ενημέρωση.

 

Ο Διοικητής

 

Πάσχου Αθανάσιος